عکس و فیلم

تفریح و سرگرمی و دانلود انواع عکس

عکس و فیلم

تفریح و سرگرمی و دانلود انواع عکس

یار آغلادی ، من آغلادیم

یار آغلادی ، من آغلادیم



یارین بویون قوجاخلادیم یار آغلادی من آغلادیم

ییغیشدی قونشولار بوتون جار آغلادی من آغلادیم

 

طاریمدانار آغاشلاری منی گوروب دانشدیلار

بویومو زیتون اوخشادی نار آغلادی من آغلادیم

 

باشیندا قار قالان داغا دانیشدیم آیریلیق سوزون

بیر آه چکیب باشیندا کی قار آغلادی من آغلادیم

 

ائلیکه اسدی بیر خزان تالاندی گوللریم منیم

خبر چاتینجا بولبوله خار آغلادی من آغلادیم

 

اوره ک سوزون دیدیم تارا سیملر اولدی پارا پارا

یاواش یاواش سیزیللادی تار آغلادی من آغلادیم



 

دئیدیم کی حق منیمکیدی باشیمی چکدیلر دارا

طناب کسنده بوینومو دارآغلادی من آغلادیم

 

جعفریم بویوم بالا غم سینمده قا لاقالا

یار جانیمی آلا آلا یار آغلادی من آغلادیم

« قرار نبود... »

(  قرار نبود... )

 

نمیدونم چی شد که اینجوری شد
نمیدونم چند روزه نیستی پیشم
اینارو میگم که فقط بدونی
دارم یواش یواش دیوونه میشم

تا کی به عشق دیدن دوبارت
تو کوچه ها خسته بشم بمیرم
تا کی باید دنبال تو بگردم
از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه

یادت میاد ثانیه های آخر
گفتی میرم اما میام به زودی
چشمامو بستم نبینی اشکمو
چشمامو وا کردمو رفته بودی

قرار نبود منتظرت بمونم
قرار نبود بری و برنگردی
از اولش کناره من نبودی
آخرش هم کاره خودت رو کردی

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه 

کوچه لره سو سپمیشم

ـ کوچه لره سو سپمیشم ـ


کوچه لره سو سپمیشم یار گلنده توز اولماسین

اله گلسین اله گیدسین آرامیزدا سوز اولماسین
ساماوره اود سالمیشام استیکانا قد سالمیشام
یاریم گیدوب تک قالمیشام
نه گوزلدی یارین جانی
نه شیریندی یارین جانی
پیاله لر ایرف تدی
هربیری بیر طرفده دی
گورمه میشم بیر هفته دی
نه گوزلدی یارین جانی
نه شیریندی یارین جانی



« آیریلیق »

« آیریلیق »

 

نازلی یار عشق اودونا بیرده آلیشدیم

یئنه جانان لا کوسوب غم له باریشدیم

بیرده او دورنا گؤزون گؤرمگینه جانلا چالیشدیم

یئنه ده قان لا قاریشدیم

یئنه کؤنلوم نه اولوبدور توتولوبسان

هانسی لیلا سایاغا مجنون اولوبسان ، وورولوبسان

ندی دردین نیه بس قانلا دولوبسان؟

یار تک ، سنده اورک ، آتما منی

بیر خومارگؤز مارالین قایغی سینا ساتما منی

سنده جانان کیمی آلداتما منی

غم ایله ، ماتم ایله قاتما منی

یئتر آغلاتما منی .

نه اولار سنده بیرآز مهر و محبت گؤره سن.

دیل بیلن یارین اولا ، شوق ایله نازین چکه سن.

یار سنین یارین اولا ، او قارا زولفون هؤره سن.

بو قدر آغلاماییب بیر گوله سن.

دونن آخشام یئنه گئتدیم گؤرم او نازلی یاری

وعده وئرمیشدی گله بیرده باری

نئجه اود ووردو منه او گؤروشون اینتیظاری

گلمه یین گئتمه یه قاتدی دلی کؤنلوم نیگاری

بیرده باخدی اوزومه ایسته دی گئتسین

دؤزمه دی سؤزلریمی کامیل ائشیتسین

نه اولوردو او منیم حالیمی بیلسین .

بیر قدم گوتدو چاغیردیم :

نه اولور گئتمییه سن

منی ترک ائتمیه سن

دؤندو باخدیم اوزونه

دوشدو یالوارماغا دیل ، آغلاماغا گؤز

گئتمه بیر دؤز

سنه یالوارمیرام ، آمما

بونو یالوارماق حئسابلا

اوخ اولوب باغریما باتما

منی آتما .

دؤندو تحقیر ایله باخدی

غم اوخون قلبیمه تاخدی

کؤنلومو اودلادی یاخدی

دئدی : آخیر نه دئییم باشقا یاریم وار

سنه من سؤز وئره بیلمم ، اؤزومون سؤز وئرنیم وار

نه یامان وئردی جواب او سؤزومه

بیر زامان چیخدیم اؤزومدن ، یئنه گلدیم اؤزومه

اوندا بیلدیم کی گئدیبدیر او گوزل یاریم الیمدن

نئجه اینصاف ائلدی او آییران جانی تنیمدن

ایکی ال بیر باشیم اولدو

ائله بیل یوز یاشیم اولدو

بوغازیم توتدو قهر، باتدی سسیم

ائله بیل کی کسیلیردی نفسیم.

 اودا باخماقلا منه گؤزلری دولدو

سارالیب هئیوا کیمی ، گول کیمی سولدو.

آغلادیق هر ایکیمیز یاش توکنینجه

بو صداقتلی سئوینجه

گؤزو آغلار سسی سیزلاردیله گلدی

سانکی بی دین ، دینه گلدی

دئدی ، سن هر نه دئمیشدینسه ایناندیم

سنی مجنون کیمی ساندیم

سنی یاندیرماغا یاندیم

چوخ اوتاندیم ،

من سنین عشقینه لاییق دئییلم

بیه مندن سورا گؤز قاره سی یوخدور ،

آیریلیق دیر یولوموز

چاره سی یوخدور.

بو سؤزایله گئدرک آتدی منی

غم ایله ، نیسگیل ایله قاتدی منی

آخ نئجه آغلاتدی منی.

یاندی قلبیم اودونا ، توستوسونه عشقه بوغولدو

وئردیگیم قول شرف سیندی اوغولدو

گلدی یورغون سره لندی

گؤزلریندن یاش الندی.

توتدو اوز تانریا ، قیشقیردی ،  باغیردی :

هئچ کیمین سئوگیسینی باشقاسینا یار ائله مه

بیر طبیبه ایکی کس کونلونی بیمار ائله مه

منی بوندان دا بؤیوک درده گرفتار ائله مه.

آغلاماقدان دا یورولدو

سیلدی گؤز یاشلارینی سوسدو بوغولدو

آچدی غم دفترینی قان ایله یازدی :

منی هئچ کیمسه اینانماز

سؤزومو دردیمی قانماز

دوشر عاشیق اودا البت

هئچ کیم آنجاق ، بئله یانماز.